I Love this Day#Sunday 25 / 12 / 2011 

Hello - Anyeong Haseyo , Hari ni aku nak story pasal aku Shopping beli barang barang sekolah bersama cousin cuzzy aku yang tersayang dan tercinta dan yang aku paling rapat sekali okey : ) Okey the first story aku mandi bangun semua pukul 10 lebih macam tulahh , and then aku siap siap cousin aku ckp die dah sampai kat bustop semua then aku pon time tu lagi OTW nak gerak sana , and then lepas tu aku dah meet cousin aku semua membebel bebel bagai the tahan teksi gerak pergi ke Kepong Sentral mahu gerak BB tu semua lah kan , then dah sampai kita pon stay KS tunggu dlm 7 min mcm tu Tren pon dah sampai Alhamdulillah tak berapa ramai sangat lah jugak but naseb baek ade Air Con #heeee .Then keluar dari tren teros gerak pergi ke stesyen lagi 1 because nak pergi ke Bukit Bintang : ) , Then kelam kabut beli ticket yang cousin aku lagi satu die dah gerak dulu tinggal kan aku -.- But it's okey lah yanggg . Then Firstly aku gerak BB terus gerak kedai Everlast ( Shoes School ) then pilih pilih punye pilih dah dapat yang paling cantik sekali lah hargaye pun tak mahal sangat lah jugak then beli tros . Heee * And then cari baju cousin aku Bla Bla Bla . . . then gerak TS nak beli Pensil Case and Beg . Pencil Case aku beli Pencil Case K-POP taw ~ pencil case Girl Generation :> Ohhh Goshh suke yee aku then nak beli beg pulak keliru aku dibuatyee nak beli yang doeee , serius pening last last dpt jugak ape yang aku nk beli >.< # Then Blah Blah Blah . . .  makan Mcd semua then Terserempak dengan NAJWA LATIFF 0.0 #OMG errr sorry lah saya kurang minat Artist Malaysia nie , if Artist Korea tu laen cerita k . 
The End

Merry Christmas . . HOHOHO