LAUGH LAUGH LAUGH

Hello aku nak story about first day school . Hee first aku bangon pagi macam orang bodoh kaw tahu , yela serius time tu rase macam cuti kot . Aku bebangon mama aku kejot suruh mandi , then yang aku pulak say : AHH!! sekolah ke ~ OMG . HAHA itu lah first day sekolah yang amat bengong pada tahun nie :D Then dah siap mandi semua siap siap pakai baju , minyak wangi semua then gerak keluar salam mama then naek kereta gerak sekolah . Omomo aku datang je sekolah rase macam aku nie Form 4 lagi je weyh sedangkan aku nie dah form 5 kot , say what Senior lah katakan #HAHA of course now i'm SENIOR at SCHOOL ! Then perhimpunan dah bermula semua orang beratur dalam barisan , yang aku tercarik carik barisan lagi doe ! HAHHA first day kot . Then yang budak budak semua perly rambut aku doe , Bapak rase macam nak tampar terajang je dorang #HAHA KIDDING weyh . Aku kan dah buat Rebond rambut aku bulan 12 hari tuhh . Heee then time tu jugak ade perhimpunan time tu jugak aku kena tahan doe ! Aku hairan lah rambut aku bukan ye Color bagai mcm tahun lepas , yela tahun lepas kan aku color rambut aku warna Merah :D Haha saja gurau gurau dgn cikgu . K then aku tanye cikgu disiplin - Aku : Cikgu kenapa saya kena pergi belakang ? - CD : Awak gerak je lah ! Aku : Wtfff -.- Haha . then masokk kelas then bla bla bla . . . . . 

First Day yang agak sengal !