THE GIRLS' GENERATION MAKE YOU FEEL THE HEAT !
- LIVE AT TWIN TOWER KLCC 2012 -
- 23 / 3 / 2012 -



Hello Guys today i want story about - The Girls ' Generation Live at Twin Tour (Klcc) . OhMyGod ! Seriusly aku macam tak percaya weyh aku dapat jumpa dorang depan mate aku sendiri ! OhMyGod ! Okey firstly aku memang sumpah tak tahu pon yang dorang akan datang at Malaysia , aku tahu pon sebab ade budak cina kelas aku bagi tahu tadi kat sekolah yang die cakap kat aku .

Budak Cina : Chicco kamu tak pergi tengok ke hari nie concert Girl's Generation at Twin Tower -Klcc ?
Me : Ahh ! Really ? OMyGod ! seriusly ah ade ? saya tak tahu pon
Budak Cina : Yalahh ade , saye bawak surat khabar you mahu tengok ah ?
Me : Hishh Yalahhh saya mahu tengok ?

Then aku tengok je surat khabar tu memang betul ade concert SNSD . Sumpah Shock jap doe time tu ! Haha then die tanya aku :

Budak Cina : Chicco You mahu pergi ah ?
Me : OmyGod ! Yalahh saye mahu pergi , But aku fikir aku nak pergi naek ape ? Dengan sape right , takkan la seorang je kot -OO- . Then aku tanye lah die , kalau saye pergi dengan awak bole tak ?
Budak Cina : Ohh Bolehh lorhh .
Me : Yehhhhaaaa okey confirm saye pergi . Heee

Then balek sekolah siap siap dah get ready nak lah weyh tak sabar sabar aku nak meet sama my Obessess admire okey the Girls ' Generation ! Then aku gerak bustop tunggu die dlm  pukul 3.30 baru die sampai amek aku the gerak jumpa member lagi sorang . Then gerak Kepong Sentral , then gerak sampai lah Klcc . Sampai je Klcc jejalan jap cari concert tu dulu lah kan . Then bende tu baru nak siap kan persiapan  untuk malam nanti . Then time tu baru pukul 4 mcm tu lah , aku pon gerak lah Mc'd jap memakan makan then gerak . Pukul 5 je gerak tempat concert tu bapak ah dah ramai gila kot orang dah tunggu , yang aku pon masuk lah apalagi tunggu kan ! tak kesah lah ramai nak mampos pon janji dapat masuk right tengok Girls ' Generation ! Tunggu punya Tunggu dah pukul 6 lebih macam tu :') Time tu aku belum bole masuk lagi weyh bapak sedih , cause time tu aku belum beli lagi ticket , then pukul 8 mcm tu baru dapat beli ticket cause ade orang sambil jalan then jual ticket tu . Aku beli je ticket then serbu masuk lah apa lagi . Time tu sesak gila kot orang serbu nak masuk sampai ade orang maki maki lah weyh -.- err annoying betul . And bla bla bla , Finally aku pon masuk concert The Girl's Generation ! Yeppieeee . Bertungkus Lumus aku time tu Lari punya Lari dah sampai betul betul sampai kat depan concert . HAHA .

Then lastly apa lagi nak cakap kan - 1 2 3  Make a some NOISE for the
 Girls' Generation